වර්ෂ 2024 ක්වූ November 22 වැනිදා Friday
“කොළඹ හතෙත් යක්කු”
පුවත්පතක ප්රවෘත්තියක් අගනුවර ප්රධාන වීදියක් කෙළවර පාර අයිනේ බිත්තියක් පාමුලක පිදේනි තට්ටුවක් හසුකරගත් ඡායාරූපයක් සමඟ පළවූ ප්රවෘත්තියක්.
“කොළඹ හතේ හැමදාමත් හිටියේ යක්කු තමා”
“ඒ...
ගලායන හිරු රැස් ටිකක් නතර වෙලා වගේ. හීල්මංජාමේ එළිය ලෝභකමින් වාගේ බලිපොළේ වැතිර යමින් ඇඹූ බලි මත තැවරී ගිය ආලෝකය ඒ ඒ පාට වෙන් කරලා පෙන්වමින්, තැවී ගිය කෙසෙල් පිති තවත් තද මළානික වෙලා. ඒ මත වැටුණු එළිය සුන්දර පරාවර්තනයක් කරනවා හීංවට වැටෙන ළා...
“මහත්තයෝ...ඔයාකාරයෙන් අපහාස කරන එක හොඳ මදි නේද?”
හඬ උස්ය. තර්ජනයක් නැතත්, අසතුටක් ඇත.
“මට තේරෙන්නේ නෑ කියන්නේ මොකක් ගැන ද කියලා”
“මිනිස්සුන්ට භූතයෝ කියන එක”
“භූතයෝ, කියන්නේ කාටද?”
“අන්න මහත්තයාට තේරුණා. ඒකනේ මම...
‘අර භූතයාට නම් පිස්සු’
“කාටද?”
“කවුද ඉතින් අර කාමරේ ඉන්නේ”
“ඒ අපේ ලොක්කනේ යකෝ”
“මේ මිනිහට මොන භූතයෙක් වැහිලද මන්දා? “මොන බහුභූතයක් කියවනව ද මන්දා.”
සාමාන්ය ජනවහරේ “භූතයා”, “යකා”, “මහසෝනා”, “ඊරියකා” , “කාලි“ වගේ වචන...
“කෝ මේ දාහතේ ඇඳේ ලෙඩා? කවුද සිරියාවතී නේද?”
මිසී එයා ලැට් එකට ගියා. ආ මේ එන්නේ”
“මොකද මේ බත් කාල නැත්තේ. උදේ නේද දරුවා හම්බ වුණේ. කොයි තවම නෑවෙත් නැද්ද. හා හා නාල කනවා. අපිට නාවන්ඩ නම් බැරුවා.”
මිසී ගෙදරින් මිරිස් හොද්දක් එක්ක...
සයනය පුරා ඇතුළ මල් සුවඳ දෙයි. බිත්තියේ සවි කර ඇති විලක්කුව බොහෝ වේලාවක් පුරා ඇවිළෙමින් තිබේ. දැන් දැන් මා නිවී යතොත් හොඳයි කියන්නාක් මෙන් එහි දැල්ල සෙමින් කැඩී මඳ සුළඟේ පාවෙමින් තිබේ.
පාව ආ ගිනි දඹුවක් විජයගේ උරසක මත ඇළී ගියේය. ඔහුට විවරව...
සාදිරිස් ගුරුන්නාන්සේ පාරේ යද්දීත් මිනිස්සු බය වෙති. ඔහුගේ උඩු රැවුල කරකැවී ඇත. නළල කොණ ලොකු ඉන්නා තවත් ඒ මූණට එකතු කරන්නේ ගැඹුරු පෙනුමකි. මිනිසුන් බලි තොවිල්වලදී දකින මූණු ඔහුට ආරූඪ කර බලන්නට පුරුදු වී සිටියි.
තොවිලය, බලිය,...
සමාජයක් යනු බහුවිධ පාර්ශ්වකරුවන්ගේ එක්කාසුවකි. එහි විවිධ සංස්කෘතීන් ද අපට දැකිය හැකි වනු ඇත. එම සංස්කෘති යනු කාලයෙන් කාලයට විවිධ වූ හැළ හැප්පීම් මත ලැබූ කිසියම් පරිණාමයක බහුවිධ ජනී ජනයා විසින් මැනවයි කියා පිළිගත් කිසියම් සම්මුති රාශියකි. ග්...
ශක වර්ෂ 1940 ක් වූ තුලා රවි 30 භාග ඉල් පුර අටවක තිථිය ලත් කිවිදින
ආරම්භය 1969 - 05 - 28
[email protected]
දුක:- 011 2 429 596
ෆැක්ස්:- 011 2 429 329
Advertising Nuwan : +94 77 727 1960